eLog – registrer din tur

Alle SKAL skrives ud inden man tager på vandet. Det gælder Kajak, Kajakpolo, Inrigger, Outrigger og SUB. Du kan logge ind fra pc i klubben eller fra din mobil (men man kan ikke reservere både hjemmefra).

Log ind på www.elog.dk/stege

Klik på ”log på” i øverste højre hjørne.
Brugernavn er dit medlemsnr.

Når du kommer ind på forsiden, vælger du den aktivitet du skal lave.
Klik på den første dato kolonne og du kan vælge dato og tidspunkt for afgang (hvis du gør det i klubben er det ikke nødvendigt at ændre noget der)
Tryk enter når det er sat.
Klik på den næste dato kolonne og du kan sætte hjemkomst tidspunkt.
Alle tider er sat til standard 3 timer, så det skal kun ændres hvis dette ikke passer.
Tryk enter når det er sat.

Klik på tur og vælg hvor du ror hen.
Klik på udstyr (kajak, Inrigger, SUB, Kajakpolo, Outrigger) og vælg hvilket båd/navn du tager ud i.
Klik på vælg medlem og find dig selv, og hvis i er flere de andre (du kan søge på navn og medlems nr.)
Klik på GEM.

Din tur står nu på forsiden, og du er klar til at tage på vandet.
De 4 tegn der er i højre side, kan du bruge til: 1 & 2 afslutte turen, 3 rette turen og 4 slette turen.

Afslut turen
Når du kommer i land igen, skal turen afsluttes.
Dette gøres på tegn 1 eller 2
Når du kommer ind der skal du skrive det antal km der er roet på turen, samt tiden der er brugt på turen og så tryk afslut turen.

Er der spørgsmål eller problemer så find en der kan hjælpe dig de første par gange, det er nyt for os alle sammen. Er det gået helt i fisk så ring til Morten 50571978.