Kajakpolo

Kajakpolo er en hurtig boldsport og minder om basketball eller håndbold, blot i kajakker. Kombinationen af bold, kajak og vand på den ene side – og kamp, teknik og atletik på den anden side gør denne sportsgren super sjov at se på, og deltage i.

Vores kajakpolo henvender sig til alle. Vi er i alle aldre fra 10 år til 65 år. Under træningen bliver der fokuseret både på spillet, boldbehandling og taktik. Når man er kajakpolospiller, får man en bedre kondition i løbet af kort tid. Der er fart på, og det kan se voldsomt ud, men alle deltagere er godt beskyttet med redningsvest, hjelm og med visir for ansigtet.

Prøv kajakpolo gratis
Der er træning hver tirsdag 18:30 – samt på udvalgte lørdage.
Skriv til Morten Rikard på kajakpolo@stegeroklub.dk for at høre mere.

Om sommeren træner vi udenfor ved roklubben, om vinteren rykker vi indendørs og træner i svømmehallen. I svømmehallen er det f.eks. lettere at træne rul.

Stege Roklubs kajakpoloafdeling er aktiv som turneringshold. Vores spilere deltager både i 1. division, i 2. division og på juniorhold. Det er super sjovt til turneringerne, men man kan selvfølgelig også nøjes med at være med til træning.

I Stege Roklub har vi 14 klub polokajakker. Desuden er der nogle privatejede kajakker.

Vintertræning
Sommertræning